мої посилання

Медіасловник

ГЛОСАРІЙ
Аналіз медіатексту — вивчення та трактування (декодування) медіатексту. Аудиторія медіа — стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційнимипотребами.
Відеоігра — непродуктивна діяльність, мотив якої полягає в самому процесі. Дії гравців координує комп’ютерна програма, яка організує ігровий простір і може виступати в ролі партнера, або встановлювати зв’язок між гравцями. Відеокліп — короткий аудіовізуальний медіатекст (рекламний, музичний тощо).
Ефекти медійні — вплив медіа матеріалів на думки чи поведінку аудиторії. Інтерактивність — можливість споживачів сучасних медіа створювати власний інформаційний потік.
Інформація — будь-які відомості, створенні людиною для передачі в часі чи просторі.
Кібер-простір (віртуальна реальність) — це штучно сконструйований комп’ютерними засобами простір зі всіма ознаками реальності, де відбувається онлайнова комунікація.
Комунікатор — особа або група осіб, які створюють контент масової комунікації.
Комунікація — спілкування. Розрізняють автокомунікацію, міжособистісну, групову та масову комунікацію.
Критичне мислення (бачення, оцінювання) — це психологічний механізм медіаграмотності, здатність до сприймання повідомлень такими, якими вони є, й подальше оцінювання у відповідному середовищі.
Мас-медіа — канали поширення масової комунікації.
Медіаграмотність — полягає в сукупності мотивів, знань, умінь і можливостей, що сприяють добиранню, використанню, критичному аналізові, оцінюванню, створюванню та передаванню медіатекстів різних форм, жанрів, а також аналізові складних процесів функціонування медіа в суспільстві.
Медіаосвіта — навчання теорії та практичних умінь для опанування сучасних мас-медіа; специфічна, автономна галузь знань у педагогічній теорії та практиці.
Медіасоціалізація — явище інформаційного суспільства, що полягає в зміні традиційних способів входження дитини в світ дорослих, коли основні
орієнтири щодо взаємодії із соціумом і формування власної ідентичності дитина отримує не із сімейної взаємодії, а під впливом медіа.
Мистецтва медійні — мистецтва, побудовані на медійних образах (тобто образах, створюваних засобами комунікації) відтворення дійсності засобами преси, фотографії, радіо, грамзапису, кіно, телебачення, відеоарту, комп’ютерної графіки тощо.
Модульна реклама — оголошення, оформлені у вигляді текстових чи графічних модулів різного формату.
Мультімедійна журналістика — це процес інтеграції тексту, зображення, звуку, графіки, відео для створення журналістського продукту.

Репрезентація — представлення тих чи інших аспектів реальності в певних (тих, а не інших) словах, поняттях чи образах.

Немає коментарів:

Дописати коментар