Нам випала нагода навчати представників покоління Z (зорро). Що ми про них знаємо?
Принципова властивість нового покоління полягає в тому, що у нього в крові високі технології. З ними воно звертається на зовсім іншому рівні. Якщо вірити недавнім дослідженням, то можна відзначити, що в покоління Z тривалість уваги скоротилася до 8 секунд. Вони не можуть зосередитися ні на чому більш тривалий час. Однак правильніше було б говорити, скоріше, про "восьмисекундних фільтрах". Представники цього покоління виросли в світі, в якому можливості просто безмежні, а ось часу на все не вистачає. Саме тому вони адаптувалися до необхідності дуже швидко оцінювати і просіяти величезні обсяги інформації. У мобільних додатках і мережі інтернет вони покладаються на секції і вкладки, де зібрано найбільш свіжий і популярний контент.
Покоління Z медіа часто малюють як групу жителів Мережі, соціально невмілих. Люди більш старшого віку і педагоги,в першу чергу, не можуть зрозуміти, для чого молодь стільки часу проводить в онлайні. Проте насправді це покоління відчуває величезний тиск: їм необхідно вміти керувати одночасно і професійними і особистісними брендами для того, щоб зуміти вписатися в реальність і виділитися при цьому.
Суспільство схильне або критикувати молодість за те, що вона щось робить інакше, або романтизувати її. Проте в дійсності зорро-покоління (Z) знаходиться десь посередині. Його представники стикаються з проблемами, що виникають на певному життєвому етапі у всіх: розлука з батьками, початком кар'єри, формуванням особистісної ідентичності. Однак їм доводиться робити це в стрімку технологічну епоху.
Принципова властивість нового покоління полягає в тому, що у нього в крові високі технології. З ними воно звертається на зовсім іншому рівні. Якщо вірити недавнім дослідженням, то можна відзначити, що в покоління Z тривалість уваги скоротилася до 8 секунд. Вони не можуть зосередитися ні на чому більш тривалий час. Однак правильніше було б говорити, скоріше, про "восьмисекундних фільтрах". Представники цього покоління виросли в світі, в якому можливості просто безмежні, а ось часу на все не вистачає. Саме тому вони адаптувалися до необхідності дуже швидко оцінювати і просіяти величезні обсяги інформації. У мобільних додатках і мережі інтернет вони покладаються на секції і вкладки, де зібрано найбільш свіжий і популярний контент.
Покоління Z медіа часто малюють як групу жителів Мережі, соціально невмілих. Люди більш старшого віку і педагоги,в першу чергу, не можуть зрозуміти, для чого молодь стільки часу проводить в онлайні. Проте насправді це покоління відчуває величезний тиск: їм необхідно вміти керувати одночасно і професійними і особистісними брендами для того, щоб зуміти вписатися в реальність і виділитися при цьому.
Суспільство схильне або критикувати молодість за те, що вона щось робить інакше, або романтизувати її. Проте в дійсності зорро-покоління (Z) знаходиться десь посередині. Його представники стикаються з проблемами, що виникають на певному життєвому етапі у всіх: розлука з батьками, початком кар'єри, формуванням особистісної ідентичності. Однак їм доводиться робити це в стрімку технологічну епоху.
Немає коментарів:
Дописати коментар